Monday, April 13, 2020

मेराे छिमेकी

मेरो घरको अगाडि
यौटा अपांग बस्छ
दाहिने खुट्टा खोच्याउँदै
कहिले गोडा लतारदै
आँखै अगाडि ओहरदोहर गर्छ
हरेक साँझ उ मलाई गाली गर्छ
आ.... थु.....
मैले चियाउने झयालमा थुक्छ
उसको घर अगाडि बसेकोमा
उ पिडीत छ,
पिँडीमा नवसि घरभित्र बसेकोमा
उसलाई ठुलै रिस छ
टाउको निहुँराएर हिँड्नु पर्नेमा
शिर ठाडो पारेर हिँडेकोमा
उ चिन्तीत छ ।

पहिले पहिले मलाई रिस उठथ्यो
इटाको जवाफ ढुंगाले दिन्थे
हरेक साँझ टोलमा तमासा हुन्थ्यो
कोही मेरा पक्षम हुन्थे
कोही उसका पक्षमा हुन्थे
मेरा पक्षमा नलाग्ने सबै दुस्मन देख्थे
एक पटक म प्रहरी चौकी पनि गएँ
उसलाई नाँगेझार बनाएँ
तर आर्को साँझ फेरी उस्तै भयो
सधै झै फेरी तथानाम गाली गर्यो
गर्नुपर्ने सबथोक गर्यो
खै किन हो ?
आज एक शब्द बोलिन्
उ प्रति साह्रै माया लागेर आयो
उ भित्र कुहिएर बसेको विचार
पिलो फुटेर पीप बाहिर आयो
गाली गर्दागर्दा उ थाक्यो
ए किन बौल्दैनस् मलाई डाक्यो
अब उ शान्त छ
मलाई गाली गरेको सुन्दैन ।

No comments:

Post a Comment